11 sept om 6 veckor...

Mmmm....då är det dags!!
just den dagen den 11 september flyger jag ner till cypern
Måste ju medge att det känns lite kusligt att
åka just på det datumet!

Det var ju den dagen man bara trodde att allt var *film*
när man tittade på nyheterna och man såg planen
flyga rakt in i husen!


 

RIKTIGT RIKTIGT OTÄCKT


 

och en dag som man aldrig kommer att glömma så länge man lever!


 

Känner jag mig själv rätt så kommer jag ha ögonen i nacken
den dagen när vi står där på Sturup och väntar på att planet ska gå!
minsta lilla person som ser skum ut kommer jag ha ögona på och
följa med blicken ända in i sista stund!!

DEN 11 SEP
FÖRKNIPPAR MAN MED TEORRISTER OCH KAPNING AV PLAN

Inte så konstigt att man vill ha ögonen med sig då ju
innan man själv ska upp på ett plan!

Så egentligen har jag det inte lätt denna gången när
jag ska utomlands!!

3 saker som oroar mig

1))  teorrister

2)) svininfluensa

3))  hur smulan ska kunna överleva ett kattpensionat en vecka?

men man får ta en dag i sänder helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: - H*

- haha damn hade inte velat åkt då du ;P

2009-08-02 @ 20:45:00
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Frida

Japp, minns den dagen valdigt val!



Men din resa gar hur bra som helst skall du se. "ler"

2009-08-02 @ 21:46:33
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Jayne

Tror du kan bocka av nummer ett och nummer tre där från listan. ;)

Svininfluensan... isch... Syster yster har kompisar som fick sitta i karantän när de kom hem efter deras resa... svininfluensa... en familj med tre barn... usch usch...

Ta med munskydd!!!!

Jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst.

2009-08-03 @ 10:32:35
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0