att få tummen ur röva!

Ledig idag och sov till 9 ungefär,satte mig och skrev mina mail som har hängt i huvudet på mig nu ett tag, Ibland har jag så svårt för att få tummen ur röva ( som man säger ) precis som om man typ måste *putta* igång mig för att jag ska få vissa saker gjorda.
Har nyss nu varit ute med Felix och det är ju ett UNDERBART väder ute!!!
så konstigt väder egentligen? jag kan inte komma ihåg nåt år på länge som det faktist har varit så här fint som det är nu? men man känner ändå lite i luften att det är höst som är på G trots att det är varmt!  *MYCKET VARMT* idag!! :)

Nu ska jag plocka iordning lite här, sen ska jag sätta mig i min lilla pärla till bil och köra ut, vart vet jag inte än men ut ska jag i alla fall...blir kanske till ikea?
Sen när jag kommer hem så har jag en del saker jag måste ta itu med...Bl.a mina räkningar!!
LÖN IDAG JU...ja jag jobbar ju inom komunen och då får man seeeeen lön!
Min bikini som Lisette hjälpte mig att beställa har kommit så den ska jag ta och hämta ut idag...hoppas nu att den är lika fin i verkligheten som den var på bild,,,och hoppas nu att den passar!!! ...annars kommer jag ha ett helsike eftesom jag helt enkelt måste ut o leta efter en ny! 
och jag hatar att leta när man verkligen behöver nåt...för då hittar man aldrig vad man vill ha!

jaja...nu ska jag ta tummen ur röva och sätta fart här hemma så man kan komma iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0