blev lite handlat i alla fall!

Hemkommen nu
och japp det blev ju lite handlande i alla fall
köpte mig dessa tre par skor/stövlar



stövlarna kan man ju ha nu i början utav hösten.
Har alltid velat ha ett par benvita stövlar och japp idag hittade jag dom
till ett lagom pris oxå!

sen blev det lite småsaker som shampo,balsam och ducshkräm
har ingen aning om ifall märket är bra men det
återstår att se i kväll när jag tvättat håret *L*




sen blev det lite handling till min middag idag
ska göra en kycklingpaj
men nu ska jag först plocka fram mina räkningar och sätta mig att betala dom

*BLÄÄÄÄÄ*

Kommentarer
Postat av: anne

vilka fina skor du hittade :)

2009-08-27 @ 14:41:56
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0