dagens goda gärning!!



Nu har jag precis räddat en liten humla från att gå en säker död till mötes
jag är bara för söt mot alla slags djur hihi
även om jag typ inte gillar dom så kan jag absolut inte se när dom lider
Denna lilla humla kom krypandes på golvet precis framför mig och det var
nästan som om den tittade upp på mig och sa

**save me...save me**

och då smälter man ju bara

Tog flugsmällaren och föste upp honom på den, ut med honom i trädgården
och stod och tittade tills han hade lyckats lyfta på vingarna och flög iväg.
Det såg ut som om det var en lite babyhumla oxå och det gör ju inte saken bättre
man blir helt klart blödig! *L*

MIN DAGENS GODA GÄRNING

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Haha va snäll du är! Sånt brukar jag göra också, tycker speciellt att humlor är så söta! :)



hihi ja hoppas det blir bra bara! :D

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-08-14 @ 10:58:46
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0