Filmkväll

en slappesöndag efter jobb
det blev lite filmtittande
skönt att bara sitta och koppla av
så inget märkvärdigt har hänt idag merän att jag
är glad över att helgen är slut och man börjar en ny vecka.
Har två dagar kvar att jobba innan jag är ledig, känns lite tungt
men så är det!

Sitter nu och väntar på att Denise ska komma hem
sen är det faktist sängen som gäller för mig,,ska ligga
och slötitta på Tv men kommer alla gånger att somna ganska fort!

Filmen jag tittade på



Den var rätt så bra!

Nu säger jag

natti,,natti



Kommentarer
Postat av: jayne

Hej svejs.

Den filmen var rå..men bra!

Ja du.. en ny vecka japp.... en vecka som är full av saker...som ska hinnas med i vanlig ordning.



Önskar dej en god natt och bra måndag. Vi hörs.. mailar ang fredagens övningar.



Kram

2009-08-30 @ 21:13:04
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: nils

Då får man väl prova och se den.

2009-08-31 @ 15:33:22
URL: http://nilsmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0