3 klädesplagg för 150 spänn...*wow*

Tjohejsvejs

Nu har jag vart i stan eller hmmm...blev inte stan, det blev bara till B & W
var inne på hennes & Mauritz och handlade det sminket som jag fattas här hemma
eftersom lilltösen ALLTID lyckas slösa upp allt mitt smink på nolltime!





Gick runt o kollade på lite kläder och hittade detta inne i en butik där dom hade mycket rea



ett par jeansleggins
en rosa linne-tunika
en jeansväst

ALLT DETTA FÖR ENDAST 149 RIKSDALER!!!

kan man handla billigare????
Ja som jag sa, så hade dom alla sina kläder för antingen 49:90 eller oxå för 99:00
alla mina tre plagg gick på 49:90 stycket!

Hade tänkt fortsätta gå och titta men rätt va det var så blev jag helt snurrig o yr
i bollen,,kändes som jag skulle ramla ihopa nästan så jag blev faktist lite rädd.

gick snabbt in o handlade vad jag ska ha till middagen och sen körde jag rätt hem!
Nu känns det bättre och jag tror det var för att jag inte fått i mig nån frukost!

Hmmm...här är en som SLARVAR med frukosten jaa!!

Nu ska jag fixa lite sallad
sen dags att börja grilla lite hamburgare och korv.
blir enkelt men gott idag!




POFF... NU DRAR JAG!!

Kommentarer
Postat av: jayne

Tack....nu vet jag vad jag ska göra imorgon...hi hi

B&W !!!!!

2009-08-02 @ 20:34:04
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lisette

det va jättefina kläder du fått hem :)

2009-08-05 @ 01:24:52
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: joss

Åh, gud så billigt! Nu fick jag också lust att handla på nån rea...

2009-08-06 @ 11:43:13
URL: http://readablethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0