helt otroligt vad stökigt mina barn kan ha i sina rum.

Jahapp då var man klar med städningen  och nu har man påbörjat tvätten
men inte så farligt mycket tvätt idag,4-5 maskiner så det går väl rätt fort!
och phuuu...vilken hetta det är idag??

Hmm...när jag kom till ovanvåningen och skulle börja städa så tittade jag först
in i Denises rum

( jag virrade på huvudet och stängde dörren )

gick ett par steg in i Listtes rum

( virrade ytterligare på huvudet än en gång och stängde även det rummet )

HELT OTROLIGT!!!

där såg ut som kriget i bägge tösernas rum
Icke sa Nicke att jag städar där!!

jo om det bara hade varit lite undanplockat så visst hade jag kunnet köra ett varv med
dammsugaren när jag ändå var i farten, men inte när det ligger en massa
kläder o annat på golvet så att man inte kan komma in med damsugaren ens!!

Denise ska få städa sitt rum imorgon efter skolan
Lisette är vuxen och gör som hon vill men hon brukar få sina ryck lite då o då
typ när hon inte kan komma in där! *hihi*
då är det rantafaj som gäller!!



här har vi då Denises stökiga rum



och Lisettes,inte bättre det (fullt med kläder på golvet)

Hmmm...man tycker ju att det borde vara ganska lätt att hålla ordning i ett
litet rum som Lisette har, men nu tror jag faktist att det är precis tvärtom *L*
annars är Lisettes rum jättefint, ja även Denises men då ska det ju vara städat
och undanplockat.

Nu ska jag ut i tvättstugan igen och fortsätta mitt race.

***HOPPAS DU MÅR BRA IDAG GUMMAN PÅ JOBBET***


Kommentarer
Postat av: anne

4-5 maskiner måste du väl ändå tycka är mkt?!

2009-08-23 @ 17:30:49
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: lisette

haha, ja faktiskt inte foina rum sådär. men tänkte faktiskt städa mitt rum imorrn :) ledig och hemma. :)



och tack ska du ha mamma. Jättesnäll du är det gick bättre idag, men stressen lägger sig inte.

2009-08-24 @ 00:16:53
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com
Postat av: nils

Förstår nu att det har sina fördelar att ha vuxna barn. :o)

2009-08-24 @ 12:09:55
URL: http://nilsmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0