hon svek sin käraste!! *tviii sören*

Oj...oj...OJJJJJJ!!!!....

Man får ju nästan en chock av att komma upp på ovanvåningen
det första som möter mig är detta




en lurvig liten matta som luftas genom ett fönster
( Mmmmm.....VÄLBEHÖVLIGT )

sen möter mig detta i nästa fönster




sängkläder och kuddar oxå på luftning

woooooow...tänker jag ju genast.
kan undra vad som finns i det tredje fönstret????

Hmmm...

inga kläder på luftning där inte

däremot har

Hon  svikit  max och tagit sig an en ful apa istället som så glatt hänger
där och dinglar!

Grrrrrrrrrrrr..( mormor blir arg )



ja om ni vill se den hon har svikit så får ni gå och besöka henne och min svärson helt enkelt

Här är deras blogg

hennes max är med lite var stans...och senast i göteborg! *L*

Kommentarer
Postat av: lisette

hahaha jag sviker aldrig tore!! eller som du kallar han "max" men nu är apan ny i min familj, då får apan och tore "max" försöka komma överens ;)

2009-08-24 @ 23:49:42
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0