kläder till resan imorgon kanske?

En skön slappelördag har detta vart, grannen med staketet
ville bjuda på middag även idag eftersom de har fått så mycket
hjälp med staketet så dom bjöd på dansk fläskestek med potatis och rödkål
himmla gott var det.
Men vi stannade inte där så länge eftersom man var mör i hela kroppen

Imorgon vill jag ha mer nytta av dagen!
har bestämt mig för att åka in till stan och gå och titta lite och ev shoppa
något som man kanske fastnar för.

Se om jag hittar några kläder till Cypern-resan :-)
alltid kul att ha något nytt med sig ju.

Nu ska jag gå och sätta mig i fåtöljen och bara mysa till det lite.

ha en fortsatt fin Lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0