lisette sjuk

Nu har man ätit och man är mätt och belåten
Rätt vad det var när jag satt här hemma så kom Lisette in genom dörren och grät
jag blev chockad av att se henne eftersom jag trodde hon var på jobb

Jaa..alltså hon hade ju varit där men fått gå hem eftersom hon hade svimmat
uppe hos en vårdtagare

jag frågade såklart vad som hänt men hon visste inte själv, bara att hon hade
vaknat upp och att hon då var på golvet men hon hade inte kännt något innan hon svimmade.
Däremot hade hon ringt sköterskan så hon hade kommit dit.
Och hon blev hemskickad
Nu känner hon ingenting alls förutom att hon inte förstår hur det kunde hända?

Jag personligen tror att det beror på stress
de har jättestressigt på kvällarna och klart att det tar stopp någon gång!
Det kan ju vara stress utan att man egentligen känner av den..men det kan ju sitta i
det undermedvetna!

Det kan oxå vara oro inför framtiden?
jag vet ju att Lisette grubblar och funderar mycket och kanske håller mycket inom sig själv.

Men nu får hon i alla fall vara hemma och vila ikväll och bara ta det lugnt!
så får hon se hur hon känner sig imorgon.




min lilla sjukling!!
krya på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0