min nya bikini..

Idag sov jag ända till halv 10..riktigt skönt att sova ut ordentligt!
Vaknade av att Lisette kom hem och hon hade köpt bullar med sig, så jag asade mig upp och satte på lite kaffe.
sen hjälptes vi åt att duka fram lite frukost.

Solen skiner från en blå himmel och det kommer nog bli HOT idag igen :-)

Jag är lite sur idag eftersom min bil inte har velat gå igång ännu, så idag är det biltema som gäller..hitta ett nytt bilbatteri för enligt Danny så måste det vara batteriet som är slut.
Men med min vanliga otur så tvivlar jag på det och inbillar mig att det säkert är nåt helt annat som det är fel på...nåt som säkert kostar flera tusenlapparr för att laga???

AHHHH....SÅ POSITIV JAG ÄR!!!

Jaja...nu har jag i alla fall fått beställt min efterlängtade bikini..tycker den är så grymt snygg, dyr var den men vad spelar det för roll när man VERKLIGEN vill ha nåt?? jag har ju kollat in den ganska länge nu och velat och haft mig, men så idag hjälpte Lisette mig att beställa den *glad*




snygg va?
man skulle haft lika *platt* mage oxå bara !!!!   hahahaha...

nä nu ska jag ut i trädgården och hänga upp tvätt

see yaa!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du...hopaps bilen kryar på sig!!!

SNYGG bikini..var finns den att köpa??? Magen..får man nog om dne är dyr... man har mindre pengar till onödiga ting att stoppa i munnen... ;)



Fick gå in lite..solen är varm.....men ska ut igen.

2009-08-06 @ 13:26:39
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0