Tatuering.... ja eller nej?

Jag tatuerade mig i sommras..min allra första tatuering och jag känner mig väldigt stolt över mitt val utav tatuering, hade länge tänkt på det men sen aldrig blivit av, kanske av rädsla för att det skulle göra ont? kanske för att jag inte riktigt visste vad jag ville ha?
Det ska ju ändå vara något personligt när man tattar sig tycker jag.
Jag fick ett gyllene tillfälle här eftersom en av grannarna sysslar lite med tatueringar som hobby...den enda nackdelen är att han kan typ bara skriva texter...kan inte rita! kan inte göra figurer och mönster!  LITE SYND!  för han är duktig!

Men jag kom snabbt på vad jag ville ha när jag väl hade bestämt mig...stålsatte mig och bestämde tid med honom och jag var SJUKT NERVÖS den dagen..kunde knappt tänka!!

Just då var min brossa Peter här och han hade dagen innan gjort sin första tatuering hos honom...men han blev besviken eftersom det knappt gjorde ONT!!! Hmmmmmmmmmm....kan man vara besviken på sånt? *hihi*
ja...han kände typ inte att det var *MANLIGT att tatta sig eftersom det inte hade känts så mycket* ........Ghaaaa!
Däremellan skrämde han mig och sa att det kändes som knivar så jag visste inte riktigt vad jag skulle tro???

Men duktig som jag är när jag VÄL BESTÄMT MIG så samlade jag allt mitt mod och gick hem till grannen för att tatuera mig *L*

Idag e jag stolt ägare till

*Jesper*
*Lisette*
*Denise*



finns där jag ritat pilen! inte för stort...inte för litet utan ganska lagom och med mina tre älsklingar som jag alltid kommer ha innerst inne i mitt ♥

EN TATUERING JAG ALDRIG KOMMER ATT ÅNGRA!!


fast nu är jag taggad att skaffa en till...vill ha en spindel mellan tumme och pekfinger...just för att spindlar är min stora fobi!

och ärligt talat.....visst...det kändes...men att föda barn är fasiken ännu värre *hehe* inte så farligt faktist!!

vad tycker du om tatueringar på tjejer???


Kommentarer
Postat av: M I C H E L L E

sv:hihi,förlåt :)

2009-08-14 @ 21:57:11
URL: http://mmiiichellee.blogg.se/
Postat av: jennifer

varför vill du ha en spindel där då om det är din stora föbi?? haha=)



Ja tycker tattueringar på tjejer e snyggt och coolt beror ju dock på vad man tattuerar och hur mycket, de ska inte vara för många, inte på killar heller för det delen =)

2009-08-14 @ 22:27:42
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur ont gor det egentligen att foda barn? "skrattar" Ar chicken...maybe that is why I've never had any kids. Jag har ju mina unga syskon. "skratt"



Fattar inte for jag har dromt flera ggr de senaste manaderna om att vara gravid.....konstigt.."skratt"



But hey...you're a brave gal...tattoos and babies! "skratt"

2009-08-15 @ 07:14:41
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja..du jag gjorde min första...1998... just av den anledningen att jag ville vara modig! Gjorde ett ANKH kors på vänster överarm. Den står för evigt liv.

Sen gjorde jag ett litet runtecken något år senare på höger underarm, det står för Älg som betyde inre mod.

Jag har en tredje sak jag vill göra som både står för barnen och min barndom.. ett V och A ihopa... Kanske din granne kan hjälpa mig med detta?

Ont... den siste gjorde lite ont.. tror dte beror på VAR man tatuerar sig också förutan då själva smärtgränsen. Ju tunnare skinn...desto mer känsn det nog.

Kram

2009-08-15 @ 15:54:48
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0