resväskan är som ett påskägg..den måste fyllas!

Är lite avis på min dotter Lisette idag!!!




Hon går här hemma och packar just nu,rotar och har sig bland sina kläder
och funderar vad hon ska ha med sig..
visst är det svårt att packa? och veta vad man typ kommer att använda
men bara den där härliga känslan av att packa och lixom veta att 

SNART ÄR DET DAGS ATT BEGE SIG

då är det kul att packa, för man har ju något att se fram emot.

Hon och Christoffer åker till Göteborg på Onsdag och de ska stanna
där till Lördag (en liten minisemester) men dom kommer ha så kul!
det har dom två alltid när dom är ute så tillsammans
***verkligen ett par som klär varandra***

OCH

Dom gillar att festa o leva loppan båda två *L*

Om 5 veckor är det min tur *glad som en ärta*
då kommer jag o Denise att gå här hemma och dra fram klädesplagg efter klädesplagg
vända och vrida och fundera på när man ska ha just DET på sig! *L*
Jag har en förmåga att alltid packa fööööör mycket med mig..slutar alltid
med att hälften av det jag packat blir aldrig använt.
jag ska försöka packa med förnuftet denna gången *hehe*
men det är ju svårare än vad man tror!!

MAN KAN JU FAKTIST FÅ ANVÄNDNING FÖR DET DÄR NERE!!!

Japp...precis så tänker man.
gud va jag längtar efter Torsdagen den 10 september

då är det ju min tur att packa och gå och mysa av reskänslan!



Kommentarer
Postat av: Classy

Jo jag vet, mycket har hunnits skrivas under åren också. Men ändå hamnar man inte på nån lista, haha. Ja du, jag har sett det också. Det finns till och med dom som bara skriver två inlägg om dagen som har hamnat där, skumt är det i alla fall...



Ja han är verkligen grym med hundar, det verkar liksom som om han kan ta sig an vilken hund som helst. Ibland önskar man att man fått den begåvningen själv, för jag tycker verkligen det är as ballt :p haha



Hoppas din dotter får de kul på resan å du med när det är din tur :)

2009-08-10 @ 21:39:32
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Julia - svarar

tack så mycket

2009-08-10 @ 22:33:01
URL: http://gulljulls.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack mor min! :) jätte gulligt inlägg. Lär nog vara din tur snart. Bara fem veckor kvar sen är det dint uuuuuurrrrr !! :D <



jag ska försöka få med alla naggellack lite svårt bara haha. man vill använda alla på en och samma gång annars känns det ju onödigt att ha med dom. Måla om naglarna varannan timme haha. "kom nu christoffer, nu måste vi hem från liseberg för jag ska måla om naglarna" haha

2009-08-10 @ 22:50:56
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0