sista för idag 9/8-09....22:43

Har nyss tagit en runda med fellepojken...gick för att möta *flickan som blivit stor* ....satan i gatan vad hunden här har blivit pigg!!!
Iofs...så brukar han springa omkring som en myrslok när han är ute men idag var det ju helt grymt!!!

*UNDRAR HUR MÅNGA GETINGAR HAN KÄKAT IDAG?*

JA ni som läst min blogg fattar ju att felle använder sig av en drog.... och det är då getingar! han blir helspeedad av dom!
Men NU kan det ju oxå vara för att vi har klippt honom?
All päls är ju borta och han måste känna sig flera kilo lättare!!! KANSKE därför han nästan *flyger* fram när man är ute med honom?
Han vet inte riktigt var han ska bli av..nosen går ÄN dit och ÄN hit....man blir nästan nervös av att gå ut med honom, och han springer fram,bak,sidledes, kors o tvärs hela hela tiden!.....man blir yr när man tittar på han, och ibland känns det nästan som om han försöker sig på en dans eller nåt???  *hihi*

Man märker att han mår MYCKET bättre nu sen vi klippte honom i alla fall...han har typ *glimten* i ögat hela tiden och han är mer sprallig och allert!

älskar min nya felix!!!


         

Felix Nu och då! visst e han söt i det korta håret?



Nehepp...nu är det dags att sova!

good Night!


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilka söta vovsingar :)

2009-08-09 @ 23:33:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: victoria

ja, det är verkligen en svår fråga. men jag tror också att det alltid finns hjälp, någon man kan vända sig till. om inte familjen, så vänner om inte vänner så någon person som jobbar med såna situationer, klart det kan vara svårt. men skulle aldrig kunna tänka mig att avsluta mitt liv och lämna min familj&vänner.

2009-08-10 @ 13:35:02
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Frida

Annette,



Jag har inte sett nagra gyrospizzas har, men ar saker pa att de finns.

Det later jattegott, far val googla lite och finna stallen de saljer dem.



Vi har tjocka- och tunna pizzabottnar har....tror Chicago ar kant for lite tjockare. Vissa sager att de gor de basta pizzorna dar i hela USA.??



Min hubby ar val Amerikansk, aven om hans pappa var 50% Svensk. Hubbyn sager alltid att han ar mer Svensk an jag. "skratt" Han pratar dock ingen Svenska. Han har varit i Sverige. Han alskade visst Goteborg. Don't ask me why?



Vantar pa att du skall laga SVENSKA kottbullar med brun sas nagon dag.....vill veta receptet och hur man gor..."skratt" Tackar pa forhand! "skrattar"



Hoppas din dag ar fin.



PS. Vilken sot hund du har.

2009-08-10 @ 17:25:00
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: jennie

hahaha :) Jaaa, men visst gjorde de! :) Hihi, det var lite kul faktiskt! Ha en jättebra dag! :)

2009-08-10 @ 18:26:01
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Föööresten, shiit, är det samma hund ? Ser ut som två olika raser :P

2009-08-10 @ 18:26:40
URL: http://jempsss.blogg.se/
Postat av: Jayne

Semester... har JAG haft det..neeeej..nu måste du skoja????



Känns redan som man är inne i det... ;)

2009-08-10 @ 19:21:16
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0