kvällens sista ryck

Kan inte sätta mig och titta på tv hur gärna jag än hade velat, jag har nämligen lovat min dotter Denise att få lov att stanna ute till klockan 23:00 ikväll.
Egentligen tycker jag att det är för sent för en 13 åring men eftersom jag vet vart hon är och sen att jag kör och hämtar henne så är det väl ok.
Sätter jag mig nu för att kolla tv så kommer jag bara till att *ZZZzzzzz*  det är jag övertygad om, för det gör jag alltid när jag tittar på tv vid denna tiden på dygnet *L* så lika bra att helt enkelt bara låta bli att slå på den ens.
Nu är det drygt bara en halvtimme tills jag ska hämta hem henne...sen är här en som kommer studsa direkt upp och lägga mig under täcket och sova den s.k skönhetssömnen *hehe*

Lite jobbigt med tonårsdöttrar, man slutar aldrig vara nervös när dom ska hem från kompisar på kvällarna, man läser ju så mycket hemskheter i tidningarna att man nästan blir rädd för att ens släppa ut dom över huvudtaget.

'''fel plats vid fel tidpunkt***




japp...då väljer jag hellre att hämta hem tjejen så
att hon kommer hem väl bevarad.
jag tror aldrig jag hade förlåtit mig själv ifall jag hade
låtit henne vara ute till 11 och sen plus att hon själv
skulle gå hem,och hon hade råkat ut för något
Brrr...vill inte ens tänka tanken!!

så därför ska jag nu strax pallra mig iväg
*trött som ett ösregn*




säger gonatt nu



Kommentarer
Postat av: Frida

Godnatt, hoppas du haft en bra dag :)

2009-08-08 @ 22:44:58
URL: http://littlecandy.blogg.se/
Postat av: vicks

gud vad bra blogg du har ! :) Jag är själv tonåring, och allt som händer där ute nu det är värre en vad man tror. Vad världen har förendrats sen min mormor var liten :/ Helt hemskt jag förstår att du är orolig det skulle jag med vara om jag hade en dotter ;)Bra att du hämtar henne så inget händer :) Ha en trevlig kväll ! sov gått :) Kram

2009-08-08 @ 23:00:13
URL: http://jagevicyy.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

sov gott!

2009-08-09 @ 01:04:22
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Jayne

HÅLLER med...

Men.. inatt tillät jag båda mina söner att vara på ett internetcafé hela natten... Detta hade V aldrig fått som 14 åring. Ja han fick inte, ville då.. men NEJ sa jag.. Nu är han 16... och de var 10 killar som skulle åka.. Ok..lillebror ville följa med..eh..OK...

Sån snålskjuts åkte jag med på P....hmmmm...

Kram på dej

2009-08-09 @ 19:41:02
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0