man ska inte tro på all smärta som man hör om

Känner mig trött och seg idag, det har kännts som Fredag hela dagen men ACK det är ju bara Torsdag och ytterligare en dag kvar att jobba innan man kan hålla *HEEELG*  gud va skönt det ska bli!
Det bästa är att denna helgen finns inget alls planerat, jag ska bara vara hemma och mysa och njuta!

Idag efter jobb så åkte jag och min ena kollega till vårdcentralen i närheten där vi mötte upp Lisette, vi skulle in och ta ett prov angående MRSA bakterie som en av våra vårdtagare har, och alla som har gått till honom måste då testas, var himmla nervös i slutet av dagen, eftersom man hört att halsprovet kunde vara lite jobbigt eftersom många får kräkreflex.

MEN...ytterligare en gång så hade jag lyssnat lite för mycket på vad ALLA andra tyckte!! Hmmm....jag tyckte inte att halsprovet var så himmla farligt som jag inbillat mig, däremot tyckte jag inte om näsprovet..och JUST NÄSPROVET är det INGEN som har nämnt nånting om!
Mmmm...där ser man...man ska ha sin egen uppfattning om allt och inte lyssna så mycket på alla andra, man är ju olika känslig för olika saker!
Tydligen är min näsa mer känslig än alla andras men däremot är min hals mer tålig än alla andras *L*


JAJA...när jag kom hem så grillades det lite, inget märkvärdigt alls så idag blev det bara lite grillat kött, gurka o tomat och en bulle till det!
 LÄTT ENKELT OCH SMÄRTFRITT!!




Nu ska jag sätta mig och skriva ett mail till en vän och sen är det sängen för min del!

good night!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en SUPER fredag och weekend!

xxxooo

2009-08-21 @ 06:22:59
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0