liten blir stor..

MIN LILLA FLICKA HAR BLIVIT STOR TILL BÅDE GLÄDJE OCH SORG!!




Saknar tiden då hon var så här söt och go..hon var *mammas flicka då*
det är hon såklart nu oxå men inte på samma sätt och det är väl förståeligt men denna
tiden kommer lixom ALDRIG TILLBAKA och jag är så glad för stunderna med henne när
hon var liten.
Hon var ju *sladdisen* i familjen och hon blev fruktansvärt bortskämd....ja fortfarande idag är hon bortskämd.

Hennes syskon var 8 och 7 år då hon föddes och jag glömmer aldrig valet de gjorde när de fick veta att deras mamma var med barn.....*hihi*
vi frågade om de ville ha en syster/bror eller om de ville ha en minigris? (just då pratades det mycket om minigrisar?
Jeppe som alltid har varit lite finkänslig ville såklart inte göra mamma o pappa ledsna så han svarade att han gärna ville ha en lillasyster? hmmm....ja tro det eller ej..men han ville faktist ha en syster istället för en bror, *L*
ANTAGLIGEN för att han ville ha sina leksaker i fred *S*
Lisette däremot ville såååå gärna mycket hellre ha en liten minigris...hahaha...så gissa om hon blev besviken när jag kom hem med Denise?? *L*
Njaaa...tog någon dag sen var hon ju jätteglad för sin lillasyster, (tror nog att hon låtsades att Denise var grisen i hennes liv ) :-)




mina tre sötnosar jeppe 9,lisette 8 och minigrisen 1


och jaaaaa,,,nu har då den lilla grisen blivit stora damen...Idag firar hon ju sex månader med kaviarpojken Viktor.
Hon sms:a mig på jobb o frågade om hon kunde få pengar till bio, de skulle ju FIRA!!! *hehe*

såklart att hon fick pengar till bio, inte var dag man är ihopa med en kille i 6 hela månader
heller!...

Tyvärr blev det ingen bio för dom idag men imorgon ska de gå o se *sommaren med Göran*  undrar om inte jag ska ta och *slinka* med på ett hörn där *thiihiii* HUR POPULÄRT HADE DET VARIT?


KÄRLEK VID 6 MÅNADER
















Jaaaa,,,såå mysigt!!
önskar de all lycka i världen såklart..så länge mina ungar e glada så kan man bara vara glad själv ju!

men liiiiiiite avis e jag *L*



jag vill ju oxå va nyförälskad!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om sjmord? feg utväg?

lämna gärna en kommentar :)



btw, söt blogg!

2009-08-09 @ 21:19:39
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du har en trevlig kväll! :)

2009-08-09 @ 21:53:21
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Jayne

morning morning... (har varit uppe ett tag). Det var svårt att sova ja... ibland önskar jag mig ett eget sovrum...hmmmm



Usch ja... visst är det kul att barnen blir stora...men samtidigt så är det "sorgligt"....Jag kan också sakna då där åren då man var ALLT för dem... ha ha ha ha... Men..bara att inse...fakta.



Ha en superbra dag.kram

2009-08-10 @ 06:42:50
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0