olyckan var framme.

Phuu..jag håller på att tvätta idag, började direkt efter jobb så nu känns det att man är ganska trött, tvättar ute i tvättstugan där jag knappt har tvättat på hela sommaren, men skönt att fixa det där ute eftersom man får allt torrt och klart på en gång!
Maten är fixad den oxå *hehe* VÄRLDENS LÄTTASTE MIDDAG IDAG!!!



Mmmm...just det!!! *L*
färdig pyttipanna från konsum som bara är till att steka upp oxå lite rödbetor till det
*POFF....SÅ ÄR DET KLARRT* att ätas!!

Hände en otäck sak på jobb idag strax innan jag slutade, hörde bara en massa sirener och såg att två brandbilar kom in på området, så jag trodde ju att det hade börjat brinna nånstans,,sen kom där två ambulanser och en polisbil, jag och en kollega gick för att kolla vad som hände!
Visade sig vara en flicka i tonåren som hade blivit påkörd av en moped, säkert i hög hastighet eftersom man vet att de oftast kör som galningar den sträckan, hon låg där på marken och folk hade samlats runtomkring...mopedföraren såg jag inte till, ( säkert smitigt? ) får se om man får läsa om det i tidningen imorgon?
Hoppas hoppas hoppas att hon inte är allvarligt skadad!! men dom tog ju henne på en sån där stel bår där dom fixerar hela kroppen och nacke och huvud.  *stackars tös*
och man börjar GENAST tänka på sina egna barn, att det är så lätt hänt att de kan råka ut för en olycka, det kan gå på ett litet obevakat ögonblick!!!

Ucsh..hemsk tanke!




Kommentarer
Postat av: Anonym

- mm vad hungrig jag blev nu!

2009-08-18 @ 19:41:07
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: jayne

usch.... usch... Makens kollega blev påkörd av en buss igår..... !!!

Usch säger jag.. man är inte säker någonstans...Hoppas det går bra med flickan!!!!



ja du..snörper till i hela mig när sonen sa så... han sa alltid förr :Äh... det är bra med mig... ingen fara.. men nu har han börjar berätta så smått om hur han kände sig de där "värsta åren"... usch.. säger jag igen.

Barn... man kan både älska dem och ibland önska dem all världens väg... för att älska dem igen.. hi hi hi hi

2009-08-18 @ 21:30:46
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Usch vad hemskt....hoppas flickan klarar sig.

2009-08-19 @ 07:25:26
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0