Tack för en bra lördag!



Tack pappa och Ingrid för en trevlig kräftskiva!
Jättegott var det med räkor, bröd och ost *L*
de andra åt kräftor, bara Denise och jag som höll oss till räkor!


   
Räkorna före och efter!!! :)


  
Denise med hatt och en kräfta som hon inte ens åt!!


  



De har många mäktiga och fina blommor i sin trädgård!



efter kräftorna blev det lite.....


  
Kel med Linus 11 1/2 år och sen lite yatzi..


Kvällen var helt klart trevlig och idag körde vi hem vid tolvtiden, söndagarna vill man ju bara
hem...
Lisette och Christoffer var hemma när vi kom hem och då skulle dom hem till
*mormor* o Nisse
jag erbjöd mig att köra dit dom och samtidigt gratta henne försent på hennes födelsedag
köpte en blomma och en dubbeltriss till henne men tyvärr..där blev inga miljoner!
Man kan ju inte ha tur alltid *L*
Lisette och Christoffer åkte upp en sväng till festivalen och jag körde hem o lagade
mat...spagetti o köttfärssås



och nu ska jag förbereda skoldagen för Denise imorrn! *SUCK*

Kommentarer
Postat av: Alma

Ser ut som att du har haft en trevlig lördag! :)

2009-08-16 @ 21:18:37
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Anonym

tkr jag med!



ställ gärna lite frågor på min frågestund :)

lovar att göra desamma när du har! <b>Puss Victoria</b>

2009-08-16 @ 22:25:51
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj :S b? glöm de :D

2009-08-16 @ 22:26:05
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-16 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0