min fasa men felix älskling

VA FAAAN!!! nu får man inte ens sitta på dass ifred!!! *snacka om att få ändan ur vagnen snabbare än tåget!! *hihi*
Rätt vad det var när jag satt där på dass i godan ro och filufiserade lite ( vilket jag ALLTID gör när jag sitter på tronen ) så hörde jag en ****BZZZZZZZ.....Bzzzzzz.....-ande ljud*** faktist ända in i hjärnan på mig...""skitläskigt var det""



en jäkla geting-INKRÄKTARE!!!
vaaaa fasiken ska han i badrummet att göra????  håll dig till blommor o bin för good sakes!!!




kom på att det MÅSTE vara min vanillaparfym som inkräktaren var ute efter!



FELIX HÖRDE HUR JAG VIFTADE OCH SVOR OCH HAN KOM TILL MIN UNDSÄTTNING!!!




Han kom såklart in och skulle kolla,,, och gissa om han blev glad när han såg det var hans specialföda *hihi*
han har redan käkat två och nu väntar jag bara på att han ska käka upp den i badrummet oxå!!!

ETT LITET STICK HIT OCH ETT LITET STICK DIT!!!!

VAD GÖR VÄL DET???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0