hur ser du på julen?

ucsh vilken dag!! var med en vt till tandläkaren idag och det tog skitlång tid innan man fick taxi, började frysa om fötterna och då är det mer eller mindre *klippt* Den djävla taxicaffören hittade fan ingenting heller, först när vi beställde den så sa de 6-7 minuter Mmmm..vi gick ut o ställde oss o tanten jag var med pratar mer ungerska än svenska, trampade fötter i en kvart ca innan skitet dök upp!  Jag kunde inte hålla mig utan frågade honom rentut om han hade problem med lokalsinnet? ( irriterad som jag var ) NEEEEJDDÅÅÅÅÅ...sa den jäkla FJÅNEN, vi är bara nyettablerade marknaden sa han på så god svenska han nu kunde!! TVIIIII!!! sen uppå det visste han fasiken inte vart han skulle köra, han hittade till själva gatan men så svängde han vänster istället för höger så vi kom ju helt galet fel! Gissa om jag kokade!!!!  FAN JAG HATAR TAXICHAFFÖRER SOM INTE ENS KAN HITTA RÄTT!!! ibland undrar man hur de har kunnat få sitt taxikort? menar ska man inte kunna de flesta adresser om man kör taxi?
Finns väl fina hjälpmedel idag herregud!!  NEJ ALDRIG ATT JAG RINGER DOM IGEN 363636 =TUMMEN NER, det var det värsta jag varit med om!! Även om mannen som körde var trevlig men tänk om han skulle köra ut mig till oxie? JISSES...ja då hade jag väl fått beskriva vägen från början till slut? Hmmm...ska det vara så?

jaja...nog om det! sen har Denise hållt på att skicka mig sms hela dagen om julklapar och sista klappen hon önskade sig kostar 2690 kr, hahahahaha...hon tror tydligen att man gör pengar på toaletten, tjejen har helt enkelt inte något begrepp om pengar över huvudtaget, blir ledsen över att hon inte har det eftersom jeppe o Lisette ALDRIG NÅGONSIN ställde sådana krav på julklappar och presenter...visst kanske de försökte men aldrig att de blev sura,arga eller bittra när man förklarade att man inte hade råd. Denise är tydligen en annan kull som snabbt ska komma ner på jorden har jag bestämt mig för. Hon blev skitsur och vill nu helt plötsligt inte ha nån julklapp alls om hon inte får det hon önskar sig!!!
OK....visst kommer jag köpa till henne, men jag kan lova...julaftonen när klapparna blir utdelade kommer hon inte få någon från mig o sin pappa eftersom hon önskat det så!! Den ska ligga gömd ända tills hon begriper att julen inte har med DYRA julklappar att göra och hon ska verkligen börja undra VARFÖR inte hon har fått nån julklapp av oss, och då kommer jag med ett leende på läpparna säga till henne

-MEN GUMMAN, DU AVSTOD DIG JULKLAPPAR EFTERSOM VI INTE HADE RÅD ATT KÖPA DIG EN JULKLAPP FÖR NÄSTAN 3000 KRONOR!

JA ner på JORDEN ska hon! och då är det ändå min egen dotter jag pratar om!  SÅNT ACCEPTERAR JAG INTE! 

hur ser du på julen? ska man ge allt vad barnen pekar på eller hur ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Jayne som står stadigt på jorden

Hm.. Mens...?? SKÄÄÄÄÄMT

Ang taxi ja.. i lördags när vi varit hos Piddra och skulle hem så fick jag guida taxikillen... otroligt. Sen ska man ändå betala massor för vad???



Julklappar... ja du... ha ha ha ha Glöm inte meddela hur hon tar det! Vad önskade hon sig...???



Kram

2009-12-22 @ 06:33:47
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0