kylen är full!

Sådär ja, nu har vi varit ute och storhandlat till ungarna och till Peter som kommer vara här nästa vecka, kylen är fullproppad och även bägge frysarna så de kan bara välja och vraka vad de vill ha för nåt. Känns skönt att veta att de har mat hemma i alla fall.  Tvättberget blev jag inte riktigt klar med så ska fortsätta med det nu, sen ska jag laga middag och ska även försöka hinna med att packa lite, annars blir det VÄLDIGT hektiskt för mig imorgon eftersom jag jobbar och inte kommer vara hemma förrän 5 tiden.
så ja nu ska jag återvända till mitt tvättberg och få ordning på alla kläder.




Mmm..så här full är min kyl just nu!

Kommentarer
Postat av: Jayne

OJ...min gapar nästan tom.... på viktiga saker. Där finns ju läsk men.... ja... dax att handla helt enkelt. Får ta det till helgen..gissar jag.

NU ska jag slappa i soffan...slutade 17.30 idag.

Hoppas tvätten blev klar.

2009-12-03 @ 18:14:35
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0