lönt att gå o sova?

Alla sover utom jag! kan helt enkelt inte koppla av och kanske är det för att jag varit i full gång sen klockan 5 imorse tills för en timme sen. Har packat och filufiserat omvartannat, är orolig för kommande veckan men jag litar på att allt ska gå bra, har skrivit ner en massa viktiga telenr där ungarna kan nå nära o kära om ifall det skulle vara nåt!
Imorgon vid denna tiden ligger jag i en säng på ett hotellrum i ett främmande land och såklart vill jag att allt ska klaffa och vara klart för töserna här hemma,,även om Peter är här så kan det ju hända saker när han t ex är på jobb och att de behöver komma i akut kontakt med någon vuxen. Nu hoppas jag ju inte att det kommer att vara så men för mig känns det tryggt att veta att de kan nå NÅGON när som helst på dygnet.

jaja..nu ska jag försöka få nån timmes sömn i alla fall, ska upp om exakt 3 1/2 timme..:) får väl sova på planet om inte annat, då kan ju kanske tiden gå snabbt i alla fall.


PUERTO RICO HERE I COME!!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Välkommen HEM... nu kommer KYLAN.....så klä på dej

2009-12-12 @ 00:15:22
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0