måndag

Sitter här nu med en kopp kaffe och väntar in pöööjken, han ska hämta upp mig idag, vi jobbar ju på samma område så det är ju snällt av honom att svänga in om för att hämta mig, så slipper man ta dom jobbiga bussarna.
Igår när jag tog bussen hem så fick jag stå och vänta ett bra tag ( berodde väl på vädret? ) men i alla fall så står man ju där och huttrar och bara längtar efter att få komma in i en bussvärme...MEN ICKE!!! när bussen väl kom så var den kall..hade knappt nån värme på så det var jobbigt för då sitter man ju still och fryser.
Tycker att bussarnas element är helt värdelösa, dock inte på sommaren för då tycks dom fungera utomordentligt bra..man tycker ju att det borde vara tvärtom?

Ja denna veckan blir det bara tre arbetsdagar, idag,imorgon och på JULAFTON..sen e man ledig ett par dagar, ska bli så skönt!

Nu kom jeppe så nu ska vi snart iväg..ha en bra Måndag alla folks!!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0