måndagkväll

Jaha, då är mina 10 dagars ledighet slut nu snart *phuu* vill inte ens tänka tanken på att behöva stiga upp halv 5 imorgonbitti!!! Hur ska jag klara av det??? ja för mig är det en gåta just nu! jag som är så fruktansvärt morgontrött! VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE!!!  Men vad har jag för val? troligtvis inget!! utan det är väl bara till att lyssna till väckarklockan och stiga upp och försöka se glad ut!! *Ihhhh* :(

jaja..jag ska inte klaga, jag har haft en skön ledighet så nu borde man ju känna sig ganska utvilad och man ska försöka ta tag i saker och ting med nya krafter? Hmmm....varför är det alltid lättare att snacka i det än vad det egentligen känns som? för ska jag vara ärlig så känner jag mig inte alls utvilad ikväll, tvärtom...jag blir tröttare o tröttare ju mer jag tänker på att jag måste stiga upp mitt i natten för att behöva bege mig till jobb! Riktigt morgontrött blir jag nästan redan nu!!  Men det brukar bara vara första dagen som är svår, sen kommer det att flyta på som vanligt igen.

Nu är middag o disk avklarad, blev lätt mat idag, färsk god pasta med köttfärssås och isbergssallad..färsk pasta bara lixom smälter i munnen..så himmla gott!!





ja det var gott, har bara ätit massa anorlunda mat hela veckan så det smakade förträffligt med gammal hederlig köttfärssås :)

Nu ska jag gå och sätta mig och kolla lite på Tv hmmm....fast Denise har sett en stor fet svart spindel där inne i storarummet så jag vet egentligen inte om jag är så road av att sätta mig där inne, men jag får ta changsen och hoppas på att INTE få syn på den! Brrrr...jag hatar spindlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0