åska på G

Sitter här i min ensamhet och hör hur regnet det vräker ner utanför fönstret, man hör hur det smattrar på uterumstaket
Mmmm...faktiskt riktigt mysigt måste jag säga!
Jag har saknat regnet de senaste dagarna eftersom det har varit den där klibbiga kvava värmen!
Sen får man ju bara inte hoppas att regnet håller i sig, för trots allt så är det ändå skönare när solen tittar fram *L* man blir ju framförallt piggare i både sinne och själ!

Har precis nu klämt i mig en hemmagjord hamburgare, Och det var riktigt gott, saknade någon att äta tillsammans med bara men ingen är ju hemma i lugnets vrå och det är för sent att äta klockan 10 tycker jag, då kommer i alla fall lilltösen hem. ( och då äter hon )

Funderar på att sätta mig och titta på en film som jag lånat av en arbetskollega

*vi hade i alla fall tur med vädret igen*





kan väl passa bra med lite komedi så här på fredagskvällen :)
krypa upp i fåtöljen och burra in sig i filten och bara koppla av med denna film?

***UCSH NU BÖRJAR DET ÅSKA ÅXÅ****

Det är ju inte lika kul förstås!! **IHHHH*

filmtime

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, åska är inte roligt det inte..

2009-07-17 @ 21:33:56
URL: http://titthi.blogg.se/
Postat av: jayne

En helt ok film... tyckte jag... vad tyckte du?

regnar här med.. japp... regn regn... men det behövdes.

Godis... mums...

2009-07-17 @ 22:45:29
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0