biten

Torsdag idag och min första fridag sen jag började jobba, känns otroligt skönt och länge sov jag oxå!!! Men igårkväll var jag faktist jättetrött och hade jätteont i min fot som jag skadade på jobb för ca 7 veckor sen, den är fortfarande svullen och värker när man kommer hem från jobb o sätter sig, får väl ta o kolla upp det om den inte vill ge med sig.



visst ser man väl skillnad va? och visst e mina morgontofflor fina? hihihi

Och först när jag vaknade klockan 6 imorse för att gå på toaletten så när jag satt där o gjorde mina behov så tyckte jag att mitt öga kändes konstigt, blev klar och medan jag tvättade händerna slängde jag en flukt i spegeln!! ......veeeee...vilken syn!!!!   hela ögat var helt svullet, ja inte själva ögat men typ ögonlocket..jag liknade en ledsen hund ( såna där hundar med ögonlocken långt ner på¨hakan ) hihi...
antagligen har jag blivit biten av en mygga inatt eller oxå är det en vagel..jag tror mer på en mygga för jag tyckte att det kliade lite oxå. det har i alla fall lagt sig lite nu! :)

Hoppas inte att det blir lika varmt idag som det var igår för då var det en tryckande värme *PHUUU*
Nu ska jag ta en prommis med fellepojken, han haltar idag!!!....vet inte vad det kan vara?

se you later

Kommentarer
Postat av: jayne

Oj...vilken härlig fridag du fått... hmmmmm Ja bra start menar jag.

Visst syntes en skillnad.. och tofflorna var fina!!!! Jag har ngt liknande på jobb...



Filmen var bra till slutet kom.. blev för löjligt för mig... men.. annars var den bra.. ja sevärd helt klart.

2009-07-16 @ 10:37:49
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0