efter mycket om och men

Har just nu stekt upp lite ost och skinksnitzlar
men ett tag var jag inne på att beställa pizza bara för att
jag kände mig så extremt lat!

Efter lite rotande i frysen så hittade jag dessa biffar
yees...bara till att steka upp
precis så lätt och enkelt som jag ville att det skulle vara idag
när man lixom inte orkar ställa sig vid spisen o laga mat.
PROBLEMET
är ju vad jag ska ha till dom???
men jag funderar på att kanske äta dom som en hamburgare
med bröd,sallad, tomat,gurka och hamburgerdressing!
TJAA.....VARFÖR INTE?

Klockan är ju så mycket nu för att ställa sig och fixa en hel måltid
med ris/potatis
sås o annat tillbehör

NÄÄ

Får bli en snitzelburgare idag minsann!



Kommentarer
Postat av: smoothie

Det låter gott! Hoppas det smakar :)

2009-07-25 @ 19:51:36
URL: http://blogg.smoothiesrecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0