en glad ko



känner mig så lycklig just nu, haha..det är som en fredag fastän
det bara är Torsdag :)
jag är ju ledig imorrn och jag kan soooooova hur länge jag vill!
Och det bästa av allt jag är ledig hela helgen oxå!!!

KAN DET BLI BÄTTRE???

Har vart en jobbig dag på jobbet idag oxå men jag och kollegan
fick i alla fall in den jobbiga vt som knappt kunde stå på benen
till ett korttidsboende!
Nu får han träna upp sig där igen innan han kommer hem igen.

Nu är jag hemma och nu ska jag snart ta och fixa lite middag
jag har för mig att *kusin vitamin* tycker om fiskpinnar så det
får bli det idag, med potatismos och remoladsås.
Lisette är i stan med honom idag *hehe*
detta lär bli en liten erfarenhet till henne.
KAN UNDRA OM HON BLIR SUGEN PÅ EN EGEN LITEN UNGE NU SNART??? :)

En ducsh innan middagen!!





Kommentarer
Postat av: Lisette

hahaha om ja blir sugen? sääällaaaan :D

2009-07-23 @ 20:48:56
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: Christoffer

Svärmor, nu uppmuntrar vi inte lisette till något hahaha :)

2009-07-23 @ 21:34:31
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0