fan va jag e grym.

jaaa faktist så e jag det,här går jag och ställer till en massa problem vad gäller min katt,(faktist så har jag *lipat* inför min dotter oxå *suck* jag skäms NU! men va tusan...jag var helt ÖVERTYGAD att hon inte skulle komma hem nåt mer, som jag sa innan..jag inbillar alltid mig det värsta!
Men såklart dök hon upp igen efter 15 timmar, Jag har lovat min dotter att nästa gång hon är borta en längre tid så ska jag inte ta ut allting i förväg, för nu är det lixom andra gången på kort tid som hon har varit borta så länge!
Sen EGENTLIGEN...det skadar kanske inte att min dotter ser hur jag reagerar bara för att katten är borta!
Nu måste hon ju fatta att det kommer bli ännu värre om hon t ex håller sig borta eller att man inte får tag på henne som planerat.
Hon är ju 13 snart 14 ***väldigt känslig ålder*** och ibland tror hon att man inte bryr sig om henne!! haha...råkar man skriva ett fel svar på hennes sms så bryr man sig helt plötsligt inte! hmmm......kan undra om jag tänkte detsamma när jag var 13-14...fast då fanns det inga mobiler.
En sak som jag reagerade över när jag var tonåring det var att min pappa alltid ville att jag skulle vara hemma klockan 21:00, och då hade vi oftast cycklat till en fritidsgård som låg i en annan stadsdel än där vi bodde. så ofta ofta fick jag alltid ta cyckeln o cyckla hem ensam innan mina 3 kompisar.
Har sagt till honom det idag, ( att pappa det hade vart bättre om jag o kompisarna cycklade tillsammans, istället för att jag skulle cyckla själv!) sen o andra sidan så hände det inte så mycket då som det gör nu! men ändå!
Jag känner mig alltid tryggare om jag vet att dom är med kompisar och har följe hem på kvällarna.
Nu ska snart nisan vara hemma i alla fall o då ska vi nog kolla lite på burken,bara hon o jag som e hemma ikväll och det är ganska skönt,  Hmmmmmm...ÄNDA TILLS DET BÖRJAR SPÖKA!! *L*


Buh Bye Cat




Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Vi var i Fig Tree Bay. Det är fint, speciellt stranden och vattnet.. men annars är det som vanligt på charter, sjukt mycket folk överallt, man ligger som packade sillar på stranden och trängs. Jättedyrt är det också... :(



Vart ska du/ni åka?

2009-07-03 @ 22:46:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja då är det nog mycket mindre folk. Perfekt för barnfamiljer, eller om man bara vill ta det lugnt. I Agia Napa är det mycket mer partaj...

2009-07-03 @ 22:56:04
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: jayne

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Ja du... med mig är det bra, Petra bor utanför Höör... inga barn. De har också övernattningslgh i Malmö- Zara bor i östertälje, gift två flickor 3½ år och 2 månader gamla.

Pappa gick hastigt bort en dag 2005...föll ihop på gatan och ja.... allt gick bara så snabbt och var en total chock för oss alla.. men livet går vidare...

Mina söner är födda 93 och 95... är din yngste dotter en 95:a??? Jag har två katter... gift med Lasse basse.... ja... livet bara rullar på.... och jag gör allt för att hänga med någonlunda.

SUPERKUL att få kontakt så här... !!!!!!!!!!!

Att blogga är ett minne för sig själv... kul att läsa tillbaka ibland...

Massor av kramar till dig

(har ingen kontakt med Eva, Caroline... haft sporadiskt med Eva... addat C på facebook nu....)

2009-07-03 @ 23:24:42
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

hi hi hi hi.... ja du.... cykla hem från fritidsgården kunde inte jag...lokalsinnet var hindret. Kommer inte ihåg att du cyklade hem själv... ser man!!!! Men jag tror att du var lika känslig som dottern din.... ;) Men du kan hälsa din dotter att du var en snäll och lydig 14 åring!!!!! Vi höll oss på mattan, eller hur???!!!!!

2009-07-04 @ 10:32:02
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0