GOTT med öl

pööööjken är här idag, och vi har suttit ute i trädgården hela dagen! Han riktigt söker sol nu inför vår cypern-resa hihihi...
jag sa till honom att han inte kan bli brunare än vad han redan är, men han tror ju såklart inte på det *L*
Idag tog jag mig faktist en god KALL öl tillsammans med pööjken och det smakade himmla bra i denna värmen
och imorgon har dom oxå lovat att det ska bli varmt...ÄNNU VARMARE ÄN IDAG!!!! ihhh...kan det bli det?

återstår att se tydligen...nu dags att laga mat!



jeppe steker sig!!! (0HHHHH HÄR LUKTAR BACON)




DEN GODA KALLA ÖLEN!!!

Kommentarer
Postat av: jayne

mmmm... kall öl ÄR gott...speciellt i värme.

Idag har jag knappt varit ute... jag och Petra har letat doppresent och sen har jag varit hos svärföräldrarna... hjälpt dem mde datorstrul... där är man EXPERT... ha ha ha

Cypern...icke dumt alls... bada i varmt härligt vatten.När åker ni?

2009-07-16 @ 18:24:54
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satan vad jag saknar den godingen.... :D

2009-07-18 @ 16:51:00
URL: http://kepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0