helsingör?



Hahahahaha!!
Mjaaa...RIKTIGT sååå illa kommer det väl inte att bli för mig idag
bara för att det är Fredag men Ohhhh...va skönt att det ÄNTLIGEN
är fredag ändå!!

Jag har längtat efter denna stunden ända sen jag steg upp i morse *L*

***NU ÄR DET HELG***

och klart att man uppskattar sin helg när man dessutom är ledig både lör o sön :-)
Det har vart otroligt segt på jobb idag och tiden gick så sakta så sakta,
men till slut blev klockan halv fyra *yeees*

Nu sitter jag bara här och kopplar av  och njuter av stillheten :-)
Lisette är i stan och shoppar
Denise sitter på sin data där uppe
Danny hjälper en granne med att sätta upp ett staket.
Felix ligger och softar och smulan är väl ute och busar?
Jeppepöjken ringde för en stund sen och frågade om vi *ska* till helsingör imorgon
eller inte?
Jag vill jättegärna men vet inte om ekonomin tillåter det? har fått både
bilförsäkring och bilskatten på samma gång och nu är det ju inte
länge tills vi åker till cypern, så måste spara till det oxå.
Trist när allt kommer på en o samma gång!

MEN JAG TROR ÄNDÅ DET BLIR EN TRIPP TILL HELSINGÖR

Nu önskar jag i alla fall alla en skön Fredag!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

quorn är gjort av svamp:)

2009-07-31 @ 17:19:56
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! klart du skall med! :D

2009-07-31 @ 18:19:51
Postat av: Jayne

Klart du ska med...!!!!!

Du kommer att ångra dej och ånger är inget kul!!!!!

Hoppas ni får kul

2009-07-31 @ 20:20:30
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0