hon friade..

Mmmm...sitter här med mitt morgonkaffe och bara njuter av tystnaden, allt är så lugnt och stilla idag att det nästan känns som en söndag *L'*
alla sover här hemma och jag gissar att det är sleeping time även inne hos grannen oxå för där är oxå ovanligt tyst! :-)
Själv vaknade jag för en timme sen så jag fick ju min sömn jag oxå *L*
Trevligt inne hos grannen var det i alla fall och han blev nöjd med sina presenter.
när flickvännen/sambon skulle ge sin present till honom så kom hon med en liten fyrkantig ask....satte sig på knä framför honom och........................FRIADE!!!

Riktigt gulligt var det och såklart sade han JA

Det blev inte så jättesent för mig inne hos grannen utan jag gick väl hem vid 23-24 tiden (hade ju nära och bra hem ) :-)
men när jag kom hem  så satte jag mig och tittade på en dansk film som vi lånat utav grannen *älsker dig för evigt*
så klockan blev ju ändå ganska mycket innan man kom i säng!

Idag kommer det bara bli en slapp skön Lördag, ska bara ta dagen som den kommer. *L*
vad ska ni hitta på idag?


lite bilder från gårdagen:


       


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0