ikea

Phuu...ja då har man nästan nyss kommit hem, tog mig en tripp till Ikea för att köpa en klädställning till Lisette, men typiskt att dom inte hade den som jag var ute efter, så jag fick ta en annan,,lite sämre kvallite kanske men jag tror nog att hon blir glad ändå *L* köpte även en minigarderob som man kan hänga på ställningen där hon kan ha sina skor, trosor eller vad hon nu vill ha där .
Jag ska försöka montera ihop den nu snart ( men man vet ju hur ikeas saker är med den biten) brukar vara problem med det ibland *L*
så varmt idag oxå, nu är man faktist lite trött på värmen, önskar att det kunde komma in lite regn så det blir lite svalare.


RIGGA Klädställning
det var denna ställningen jag ville ha till henne

men det blev denna istället

JÄLL Klädställning
hoppas det går lika bra?
nu ska jag försöka få ihopa den.

seeeee yaaa.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

oh ikea vad kul hehe .. närmsta ikea för mej e i haparanda :S så det e sällan man är på ikea :S



svara gärna på mina frågor i det senaste inlägget =)

2009-07-07 @ 15:57:46
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: chili

härlig blogg du har!:)

2009-07-07 @ 16:50:10
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0