mjaaamma...mjaamma..

Mmmm...som jag misstänkte igår så skulle jag sova på kudden ganska länge idag :-) och japp det har jag gjort, vaknade halv tio och det är länge för mig!
Smulan väckte mig förstås klockan halv fem ( samtidigt som min telefon började sitt alarm ) då ville hon ut så hon hoppade upp i sängen och strök sig och kallade ***Mjaaamma*** Mjaaamma***
haha...jo det är sant!!
Hon säger mamma helt klart! *L* Och det låter helt fantastiskt i mina öron :-)
Så det var bara till att sätta på sig morgontofflorna och gå ner med sömndruckna ögon och öppna kattflabben till henne.
Då halv fem var fortfarande inte Lisette och Christoffer hemma, men jag hörde dom en eller två timmar senare.
ungdomar av idag ja......festar hela natten lång och kommer inte hem förrän på morgonkvisten.
Idag är det sista dagen för Lisette att jobba, sen har hon 3 veckor härlig semester, så bra för då har jag nån som kan städa huset när jag jobbar *hehe*

JAJA...man kan ju önska och drömma!!! :)

Nu ska jag kolla om jag kan hitta ett gott recept att fixa till idag.

pöss på kinden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0