sol och värme



Ohh..denna UNDERBARA SOL!!!

men NU måste jag faktist erkänna att jag är *liiiite* trött på den!
eller NÄÄÄ....inte solen...men den kvava värmen är jag trött på.

Visst kan fröken sol få lov att lysa men det behöver ju inte vara
så förbaskat klibbigt och kvavt!

Detta året kan man väl verkligen inte klaga på sommaren och solen i alla fall???? :-)
tycker det är den bästa sommaren vädermässigt på många år.

Och jag är glad för alla som har sem att dom  fortfarande har så fint väder men
när man jobbar så önskar man det lite svalare *hihi* dock bara *LIIIITE*

&&&&&& Hoppas alla har det så bra? &&&&&&



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Idag har det varit fint väder här, men det har inte varit något badväder ändå.

2009-07-29 @ 18:00:53
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0