uppskattar ett ärligt svar om svininfluensan.

Imorgon är det äntligen lön igen!!
men äntligen o äntligen ska man kanske inte säga
allt försvinner ju nästan på en gång
hade många räkningar denna månaden och jag
måste lägga undan fickpengar till Cypernresan
den börjar ju närma sig nu med stormsteg
och jag både ser fram mot den o inte!!
Mest orolig för den där svininfluensan
tänk om man blir drabbad när man är där nere?
Tänk om man inte kommer hem igen??
UCSH
jag vill verkligen inte tänka så men jag kan ju inte hjälpa det!

Ärligt talat så är jag rädd för denna influensa

Hur känner du inför den?



Kommentarer
Postat av: jayne

Usch ja.. lönen kommer in..och swisch så---är kontot nästan tömt.. HUR kommer det sig???



Svininfluensan.. jag vet inte hur jag ska förhålla mig till den... fattar liksom inte... kommer den att drabba oss... kommer den då att bli farlig eller...?? Ska man vaccinera sig?? Eh...



Jga kommer ta upp det med min chef...efetrsom vi jobbar med barb så tycker jag att vi ska få vaccinationen betald.. men får se...



Ska man vaccinera sönerna..eh... eller ska man bara luta sig bakåt och ja.. ?? Ingen aning.

2009-07-26 @ 17:19:42
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Japp jag ar lite radd! Speciellt nar hosten kommer och den "arliga" influensan borjar ocksa.

Men vad skall man gora....man maste ju leva.

2009-07-26 @ 20:03:51
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Jesper

SUCK! Hurra för svin-influensor... :)

2009-07-27 @ 20:21:04
URL: http://kepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0