dagens middag blev plättar



dagens ingrediensser


japp..det blidde bara plättar idag!

Det var varmt att stå och göra dom, och det tog lite tid eftersom jag
använde järnet med små plättar
men till slut blev jag klar i alla fall :)
Denise hade knappt tid att äta, hon är så rädd att Viktor ska försvinna!
Jisses..jag undrar om man var likadan själv när man var förälskad
men jaa?...joo? det var man nog ,när jag tänker efter.
Jag gillar bara inte hennes attityd när hon är tillsammans med Viktor!
hon blir kaxig,snutig och precis som hon försöker hävda sig
mot mig när jag säger något till henne och sen verkar hon strunta i sina
flickkompisar, och det är ju inte bra (vilket jag har förklarat för henne)
men jag kan inte annat än varna och råda henne.

Nu ska jag gå och ta en kall skön ducsh och sätta mig i min supersköna fåtölj
o se om där e nåt av intresse på dumburken *L*
TJING


Den kaxiga dottern framför datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0