makaronipizza

Det har varit en skön avkopplande dag idag, jeppepöjken har vart här hela dagen och ja han sover även över här eftersom han druckit öl idag och han har ju semester :) *lycko honom*
Idag gjorde jag nåt enkelt till middag men det är jättegott !!!

MAKARONIPIZZA

4-6 PERS...

4 DL SNABBMAKARONER
3 DL RIVEN OST
3 DL FINSTRIMLAD RÖKT SKINKA
3ÄGG
1 LITER MJÖLK
1 1/2 TSK SALT
1 KRM SVARTPEPPAR
1-2 TSK PIZZAKRYDDA ELLER OREGANO
4-5 TOMATER
SMÖR TILL LÅNGPANNAN

1) LÄGG DE OKOKTA MAKARONERNA I EN SMORD LÅNGPANNA
2) STRÖ ÖVER EN DL RIVEN OST OCH SKINKAN
3) VISPA SAMMAN ÄGG,MJÖLK, SALT OCH KRYDDOR
4) HÄLL DET ÖVER MAKARONERNA
5) SÄTT IN FORMEN I 225 GR I CA 15 MINUTER
6) TA UT FORMEN OCH FÖRDELA TOMATERNA ÖVER MAKARONERNA
7)STRÖ ÖVER RESTEN AV OSTEN
8) GRÄDDA YTTERLIGARE I CA 15 MIN TILLS ÄGGSTANNINGEN STELNAT OCH DEN HAR FÅTT FIN FÄRG
9) SKÄR UPP OCH SERVERA MED SALLAD!

MYCKET SMASKIGT




Nu ska denna kvinnan gå o sova, upp halv 5 imorgonbitti och jobba igen *suck*

good night sweetheart!!!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Mums! :D

2009-07-16 @ 22:54:26
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: Josse

Oj detta var något nytt! måste jag testa någon dag :)

2009-07-18 @ 18:00:38
URL: http://joshce.blogg.se/
Postat av: smoothie

Jag älskar makaronipizza men hade ingen aning att man kan göra den på okokta makaroner. Ska prova ditt recept nästa gång :)

2009-07-18 @ 19:08:37
URL: http://blogg.smoothiesrecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0