myspys med dottern

Idag har Denise och jag haft en liten mysafton med biobesök och burger king besök, var riktigt trevligt bara hon och jag.
Vi tog bussen in till stan för det är så svårt att parkera där inne, gick och köpte våra biljetter och sen vandrade vi upp till Burger king o käkade varset meal. *gottigt*



sen gick vi tillbaka för att kolla på filmen, The proposal en romantisk komedi,,och den var väl hyffsat bra, egentligen skulle jag vilja se *män som hatar kvinnor* men den är ju från 15 år och denise har inte fyllt 14 ännu, jag vet inte riktigt hur hårda dom är med det där med ålder och om man går med sin mamma eller pappa?
Jag vågade inte chansa i alla fall, så den får jag hyra på video istället när den kommer ut. finns ju alltid den möjligheten!!

Och jaaa..nu är min semester slut *snyft**snyft**snyft* känns inte så jättebra men efter en vecka på jobb så är man tillbaka på ruta ett igen, värsta dagen kommer nog bli på söndagkväll...nu e jag ju van vid att sitta uppe lite längre på kvällarna så jag kommer få problem på söndag har jag en känsla av *ucsh*
Nu e Lisette på väg hem från jobb o det ska bli kul att se alla saker hon köpt i Ullared inklusive fjortisshortsen hihi..


filmen som Denise o jag såg.


Nu är det dags att krypa upp i fåtöljen lite *L*

sov gott!♥


Kommentarer
Postat av: jayne

Hej

Jag och Lasse såg filmen "Män som hatar kvinnor" och fick veta att barn under 15 inte ens får gå in med föräldrar!!! Den är rå.... så jag förstår. Har du läst böckerna? Jag har , men filmen är precis lika bra...

2009-07-11 @ 16:39:30
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0