yes..han såg mig!

jaha så var snart denna Måndag slut, dagen har väl vart helt ok förrutom att det är så jäkla svettigt mellan varven, *stonk o stön*
jag har ju städat idag och när jag kom till ovanvåningen så blev det bara dammsugning, där e FRUKTANSVÄRT varmt på ovanvåningen, så jag gav faktist upp ett tillfälle där *L*
Sen vid femtiden blev det ganska svalt o skönt o det känndes som det skulle börja regna,,jo..jag kände några droppar...frågan är om det kom från himmlen eller om det kom från grannens vattenspridare **L*

jaja...jag beslöt mig för att fortsätta dammsuga resten där uppe men vad händer då....POFF...den bara dör mitt i allt ihopa.
( med ett litet leende på läpparna tänkte jag) ****yyyeeessss....han ovan molnen såg nog att jag var trött****

samtidigt blev jag ju lite sur över att dammsugaren verkade ha gått sönder, jag har inte råd med en ny just nu!!!

Men danny kollade på det o det visade sig att det bara var ett kontaktfel, grannen stack till jägersro så han köpte en ny kontakt till den så nu funkar den igen *ler illmarigt* ( FAN OXÅ )

Ikväll letade jag efter smulan igen o var helt övertygad att hon stuckit ut när någon hade öppnat dörren, jag letade o letade o letade o trodde jag skulle bli helt ding av allt letande.. TILL SLUT hittade jag henne i uterummet på några stolsdynor...egentligen mitt framför näsan på mig hela tiden.



hon bara låg där och *blängde* som om jag var dum i huvudet! inte ett knyst sa hon medan jag sprang där o pratade kattspråk heller. JÄKLA KATT!

Nu är klockan 5 över 11 o jag e tvungen att sitta uppe o vänta på Lisette, hon har glömt sina nycklar *igen* och eftersom dom har varnat med mycket inbrott där vi bor så är det säkrast att försöka hålla sig vaken tills hon e hemma.

annars säger jag natti natti nu


Amgel  Hot Comments

Kommentarer
Postat av: jayne

hi hi hi hi samma tur....alltså.

Ja.. du... jag retar mig på maskinen.. MEN å andra sidan så var den 9 år gammal... dax att köpa ny egentligen alltså. För ett tag sen var det kylen... snabbt fixa ny... nu tvättmaskinen... funderar på om man redan nu ska börja titta på diskmaskin på rea???

Fast diska för hand KAN man göra i värsta fall... men tvätta för hand.. noppe... inte jag!!!!

Hoppas Lizette kom hem så du får lite sömn. Jag sitter uppe för att... ja ingen aning.. semester...he he.

Stockholm blir inställt... vi ska dit i september på dop... så ja... får bli så. Sorgligt men sant... jag får stanna hemma och tvätta med min nya maskin... :)

Sov gott...

2009-07-07 @ 00:27:20
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0