vill verkligen inte..

jaha, så var det då en ny dag att försöka hitta på nåt att göra, vädret ser ju bra ut så jag har kastat in en maskin med tvätt i tvättmaskinen,torkar så bra när det hänger ute och luktar gott oxå, jag använder för det mesta ARIELL som tvättmedel,för där blir god doft utav det   

Sen får jag väl ta och städa här hemma, ser lite ut som *kriget* efter i Lördags, igår var jag ju bara sååå lat så då gjorde jag inte så mycket mer än precis det nödvändiga, så nu får man ta smällen på en måndag istället *suck*
Danny och brossan kom hem en runda på deras frukostrast,drack en kopp kaffe och brossan sa att han längtar tills denna veckan är slut..Hmmm.....så olika vi människor kan tycka egentligen, jag vill ju helst inte att denna veckan ska ta slut!! 
Hans semester börjar och min sem slutar *snyft* vill inte,,vill inte,,vill inte. Just nu önskar man sig tillbaka till skolan,,låååångt härligt sommarlov. (men bara för just den sakens skull)  skolan var aldrig min starka sida.
Barnen sover fortfarande, Lisette, Christoffer och Denise, såg i köket imorsse när jag kom ner att dom nog hade lagat sig nåt att äta inatt för det var uppställt som bara den!
men mamma tar det, mamma sköter allt,mamma fixar disken imorgonbitti.....Mmm...så har dom väl tänkt dom valparna!! :)
ok..låt gå för denna gången men händer det jämt och ständigt så hade jag blivit vansinnig! Grrrrrrrrrrrr..
Nä dags att göra lite nytta här hemma.


min käre *lille* bror rullar sig en cigg.

kram så länge
och

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0