skratt hela långa dagen..

orkar inte skriva så mycket idag!!
men dagen har egentligen vart helt UNDERBAR haha
Har ont i mina käkar i alla fall och det beror på att jag fnissat
och skrattat hela låååånga dagen

HELT SJUKT JOBBIGT EGENTLIGEN!! :)

Jag och kollegan har bara varit *FÖR MYCKET IDAG*  hihi

Vi har skrattat och Fnissat åt precis ALLT!!!
ett tag var det så att det räckte att vi bara tittade på varandra så
brast vi ut i ett gapskratt

VÄLDIGT...VÄLDIGT jobbigt när man är hemma hos en vårdtagare
och man helt enkelt bara måste lägga band på sig!
allt för att visa att man inte skrattar åt DOM!!
inte så lätt alltid! och speciellt inte idag *hehe*

Visst är det skönt att skratta och ha kul men inte när det blir så att
man får ont i magen av skratt och inte när man är nära på att
kissa på sig av skratt *L*

INTE PÅ JOBB ÅTMINSTONE!!

När jag sen kom hem så lugnade *skrattsalvorna* ner sig :-)
satt ute en bra stund i trädgården och bara snackade med Danny o Lisette
om allt och ingenting ( riktigt skönt )
Lisette gjorde plättor och Denise gick på bio med *kaviarpojken* ehhh...( viktor)

Nu ska jag snart gå o sova och bara

Vila mina smilegropar och min mage *S*

MEN NI VET DETTA VÄL....
ETT GOTT SKRATT
FÖRLÄNGER LIVET!!


hihi..






Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

tack för din kommentar :) vad roligt att du har samma drömmtankar! Jag skulle vilja ta hand om hemlösa, vanvårdade katter för omplacering :) Funderar också på ett kattpensionat.. :) Ja ung som gammal, det är aldrig försent för ens drömmar;) det är bara en själv som sätter begränsningarna. Jag ska iaf börja spara nu, och om kanske 10-15 år är allt klart :) Många kramar, trevlig kväll du med:)

2009-07-27 @ 22:46:34
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Vårdtagare? Verkar som du har liknande jobb som mig. Jobbar du med äldre kanske? :)

2009-07-27 @ 22:47:44
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

härlig bild :P

2009-07-28 @ 15:33:55
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0