tror det spökar hos mig!


Så här galen kan man bli här hemma i detta huset ibland, och idag är det en sån dag!!

Grrrrrrrrrrrrrrr

har nyss ducshat och tvättat håret och skulle ha min hårspray
sist jag använde den så hade jag den i badrummet

TROR NI DEN VAR DÄR NU???

haha...nä inte en CHANGS att den var det!!
gick upp och kollade stora flickans rum men NIX...inte där heller
Tänkte att då måste den ju vara i lilla flickans rum
men ack så fel man kan ha

blev lite smått vansinnig när jag sprang omkring för att leta efter *MIN*
hårspray!!

Sen när man frågar dom två döttrarna så är det INGEN som har varken sett
eller rört den!

Iofs så tror jag ju på spöken ibland



men va tusan skulle ett spöke med hårspray till???
Näää...ibland blir man bara så *trött* när ingen vill erkänna.
Nu fick jag ta lite hårmousse istället men det är ju inte samma sak!

JAG VILL HA MITT HÅRSPRAY!!!




By for now

Kommentarer
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Så irriterande, känner igen det där så väl :/ sen är det klart spöken finns, men ja vad vill de ha hårspray till? Kanske ville de bara retas:)

2009-07-26 @ 21:36:11
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: jayne

hi hi hi hi...... ja... du.. något miljöspöke kanske?? Som inte vill ha mer spray i luften.. du får göra som vi gjorde på 80 talet... ta lite saft i håret..håller superbra... ha ha ha ha

2009-07-27 @ 10:50:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0