nu har fjortis-shortsen kommit på bild!

Vaknade för en stund sen av att jag trodde att jag hade försovit mig, fick lite smått panik där i sängen innan jag förstod att jag ju faktist har idag o imorgon som jag kan sova lite längre på..hihi..men se där, det börjar nu, ångesten kommer närmare o närmare o ännu närmare, Tänkte i alla fall att det var lika bra att stiga upp så att man kan få nytta av dagen så mycket som möjligt *L*
Så nu sitter jag här med första morgonkaffet   och det smakar ju alltid bra Trots att jag inte hade nån mjölk hemma!!!

sluuurp!!!!

När Lisette kom hem igår så blev hon jätteglad för sin klädställning och jag fick mig en stor varm kram, kul att se att hon blev så glad och hon gjorde mig oxå glad för hon hade köpt en go parfym till mig som hon vet att jag gillar jättemycket och som jag själv köpt på ullared en gång, men som nu hade tagit slut!!
men nu har jag den igen som sagt!!


vaniljdoft..luktar underbart men förutsättningen är ju att man gillar vanilj..hihi

FJORTISSHORTSEN DÅ?????

dom var hur fina som helst!!! *L* skulle själv kunna ha ett par såna o jag är inte 14 hahahaha...men såg mjuka o sköna ut..lite sådär plych aktiga och Denise blev helnöjd och det var ju det som var det viktiga!!!


inget fel på dom väl?????

Sen hade hon köpt två söta kjolar till sig själv. en hel del underkläder, en liten väska, och en massa shampo o balsam och ducshcreme, så madame Lisette var helnöjd med sin dag på Ullared *L* hon tyckte att hon hade fått mycket för pengarna.

Idag ska jag NJUUUUTA av dagen och det ska jag börja med nu när jag ska äta frukost.

vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer
Postat av: Soetnaus

oh den parfymen har jag med :)köpte den sist jag va i ullared.... älskar den verkligne ^^

2009-07-11 @ 20:08:18
URL: http://soetnaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0