Ajjjjjjj.....

Faaaaaan!!!!
Vaknade imorsse och hade skitont i ryggen igen!!! vad sjutton är det frågan om???
*Tänk om det e canser?*
Ohhhh....nä men varför ska man alltid tro det värsta, då blir man fan ännu mer sjuk!
Alla gånger är det att jag behöver byta ut min madrass i sängen,svårare än så är det nog inte! :)
Sen blir jag så irriterad över mig själv för jag har ju semester...Ändå vaknar jag typ halv 7 varenda jäkla morgon,,hmmm..varför kan jag inte sova på morgonen som alla andra kan när dom är lediga,sen när man väl börjar jobba igen så kan man ju sova HUR länge som helst på morgonen känns det som.

Idag är det fint väder igen (kanske inte som igår) men dock fint ändå, men idag har jag ingen lust att vara hemma och uggla,idag ska jag ut och spendera massor (hihi) av pengar ska bli hur kul som helst!!
men nu ska jag först få lite frukost i magen.


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Hehe du låter lika hypokondrisk som mig ;)

2009-06-25 @ 11:06:03
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0