glad igen....

Hon kom nyss hem :) alltså min katt smulan, jag var jätteorolig för hon har varit borta nästan precis hela dagen utan att visa sig, annars brukar hon alltid komma hem för att äta lite då och då ( har alltid torrfoder framme till henne)
Jag var ute och letade efter henne ett par gånger och då brukar hon oxå dyka upp när man kallar på henne men icke idag inte!!
Antingen har hon inte hört mig eller oxå så har hon hört men varit för upptagen med fåglar,möss eller fästmän? *L*
Nu är jag glad att hon är hemma i alla fall.
Hon är tre år gammal nu och hon har ALDRIG varit hemmifrån på natten,aldrig någonsin!
Jag älskar min katt högt, hon är som ett litet barn för mig (kanske löjligt) men så är det!  Jag har alltid varit en kattälskare ända sen jag var liten flicka.
Lockade alltid med mig en katt hem om jag stötte på en när man var ute och lekte, och det är väl det man är lite rädd för nu när smulan är ute, att det ska komma en kattälskande liten flicka som kanske lockar med henne hem till sig!
Man vet ju aldrig, kanske det som hänt idag ju? eftersom hon varit borta hela dagen.
Jaja...nu e hon hemma hos mamma i alla fall :)

Nu ska jag kolla lite på tv
ha en fortsatt fin kväll alla folk

♥love♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken tur, om hon inte gjort det alltså, så äckligt när dom lämnar resterna på trappen.....

2009-06-28 @ 23:05:43
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0