JAG ÄR...

nog en väldigt töntig och jobbig mamma när jag tänker efter...Hmmmm....mina barn får stå ut med mycket när det gäller saker som jag inte gillar!!
Som nyss t ex när jag stod ute i trädgården o hängde upp tvätt....
Rätt vad det var så hörde jag nåt som typ hoppade!!!

Ihhhhhhh.....vad är det??

jag kollade mot det hållet som ljudet kom ifrån, det kom från en grön vattenkanna som står där ute i en hörna..stod o blängde på den en stund och riktigt hörde hur det hoppade!!!
sen såg jag att det var nåt svart som försökte hoppa ut (såg inte vad det var) men i alla fall så blev jag LIVRÄDD och rusade in och uppför trappan......

 - LISETTE DU MÅSTE KOMMA...DÄR E NÅT SOM HOPPAR I VATTENKANNAN DÄR UTE!!!

(STACKARS flicka...hon låg ju och sov )  men feg som jag är så nästan tvingade jag henne att komma ner o se vad det var. Jag t.om stod innanför medan hon gick ut för att välta kannan så *saken* därinne kunde komma ut.

Hon såg själv aldrig vad det var för något (eller oxå brydde hon sig inte,bara virrade på huvudet och gick upp på sitt rum igen)
Jag misstänker att det kan ha varit antingen en groda eller oxå en mus..i vilket fall som helst så var det LÄSKIGT!!

♥och jaaaa...stackars mina barn! ♥


                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0