Mmmmmm....detta är en man..

som jag skulle vilja vakna upp och känna doften utav.
visst e han skitsexig?

I ♥ Bruce Willys

Han är min absoluta IDOL både vad gäller film och *haha* nu tydligen musik oxå...jag får gåshud på hela kroppen när jag ser och hör honom *L* skulle vilja pussa honom precis överallt så snygg är han *L* P.S om ca 1 timme o 45 minuter är det min födelsedag *hihi* JAAAAA...DU MORSSAN...43 ÅR sen du fick mig!!! ( ditt största misstag ) ---- hahahaha...bara skojjar! Inte för att jag känner mig som 43 förstås,,,hmmmm,,,sen å andra sidan? hur ska man känna sig om man är 43? o likadant om man är 12,,,15...17,,20..31...osv... finns det något bestämt sätt man ska känna sig på när man blir äldre? JAG TROR INTE DET I ALLA FALL..man känner sig som man mår helt enkelt!!! OCH jag mår super just nu i alla fall. Nu ska jag snart kolla in den sista filmen ^`WHEN A MAN LOVES A WOMEN`^ o kanske sitta o slumra lite *L* Nu säger jag gonatt till er alla. love...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0