fitne..

Jaha vad ska man säga om denna dagen då? Hmmmm...det har inte hänt ett djäkla dugg roligt idag, en totalt menlös dag känns det nästan som.
strand? ....javisst...men solen har ju knappt visat sig på hela fucking dagen ju :( däremot har det varit jätte,jätte jättekvavt och klibbigt, och finns det nåt som är fräschare än kläder som klibbar sig fast i huden så fort man går utanför dörren??
Bläääää...säger jag bara!! (kan undra om det är därför jag känner mig lite irriterad idag?  har knappt varit utanför dörren merrän när jag var uppe på dyra konsum och handlade, för det är ju inte klokt vad den affären är dyr i drift *PHUUU*
Lisette och Christoffer åkte in till köpenhamn idag på förmiddagen för att gå på Tivoli så jag hoppas att dom har det jättekul!
Denise och Viktor har varit här hemma nästan på hela dagen och tittat på video, har lånat en massa filmer av grannen.
Dom har väl oxå tyckt att det har varit för klibbigt att vara ute?
Nu är jag inne på min tredje semestervecka..fyyy bubblan så fort det kommer att gå nu *ihh* vill inte ens tänka tanken.
sen ska jag jobba 9 hela veckor innan det är dags att åka ner till Cypern men det går väl ganska fort ändå när man väl har börjat jobba *L*
Nu tror jag att jag ska sätta mina fötter i ett fotbad för jag är torr om mina hälar oxå ska jag dricka mitt te som jag dricker varje kväll ....ett te som rensar ut allt fett man ätit under dagen.
önskar alla en fortsatt trevlig kväll
pöss o good night


TJUSIGT NAMN VA?

Kommentarer
Postat av: Lindal

Låter jättefint! själv har jag sonens namn på foten i svart skrivstil!

2009-06-30 @ 08:59:58
URL: http://www.metrobloggen.se/AIP

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0